
Zapraszamy do udziału w VII Konkursie Kolęd i Pastorałek.
Poniżej można znaleźć niezbędne informacje, aby zgłosić uczniów.
Warunki zgłoszenia:
- Uczestnicy prezentują jedną kolędę lub pastorałkę. Maksymalna liczba wykonywanych zwrotek wynosi trzy.
- Uczestnicy mogą wykonywać kolędę lub pastorałkę z własnym akompaniamentem, a’capella lub z podkładem muzycznym.
- W konkursie mogą wziąć udział: soliści, duety, chórki, zespoły.
Kategorie:
- Wychowanie przedszkolne i klasy I – III (soliści i zespoły)
- Klasy IV – VII (soliści i zespoły)
Regulamin:
- Powołane przez organizatorów jury ocenia prezentacje biorąc pod uwagę: dobór repertuaru, intonację, dykcję, wykonanie, ogólną prezentację na scenie.
- Jury wręczy nagrody w każdej z kategorii (I, II, III miejsce oraz wyróżnienie), wszyscy uczestnicy otrzymają dyplomy;
- Organizatorzy zapewniają słodki poczęstunek oraz napoje dla uczestników i opiekunów.
W dniu konkursu należy dostarczyć opisaną płytę CD zawierającą podkład muzyczny w formacie AUDIO lub MP3.
Karty zgłoszeń należy dostarczyć drogą elektroniczną na adres: pastoralki@psp23.radom.pl do dnia 5 stycznia 2018 r.
Termin konkursu: 11 stycznia 2018 r.
Godzina rozpoczęcia konkursu: 1000
Uczestnicy proszeni są o zgłoszenie się o godzinie 930.

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 23 im. Stefana Żeromskiego,
26 – 600 Radom, ul. Gajowa 60
tel. +48 48 3665288, fax +48 48 3664191,
https://psp23.radom.pl mail: sekretariat@psp23.radom.pl