Zapraszamy do udziału w VII Konkursie Kolęd i Pastorałek.

Poniżej można znaleźć niezbędne informacje, aby zgłosić uczniów.

Warunki zgłoszenia:

  1. Uczestnicy prezentują jedną kolędę lub pastorałkę. Maksymalna liczba wykonywanych zwrotek wynosi trzy.
  2. Uczestnicy mogą wykonywać kolędę lub pastorałkę z własnym akompaniamentem, a’capella lub z podkładem muzycznym.
  3. W konkursie mogą wziąć udział: soliści, duety, chórki, zespoły.

Kategorie:

  1. Wychowanie przedszkolne i klasy I – III (soliści i zespoły)
  2. Klasy IV – VII (soliści i zespoły)

Regulamin:

  • Powołane przez organizatorów jury ocenia prezentacje biorąc pod uwagę: dobór repertuaru, intonację, dykcję, wykonanie, ogólną prezentację na scenie.
  • Jury wręczy nagrody w każdej z kategorii (I, II, III miejsce oraz wyróżnienie), wszyscy uczestnicy otrzymają dyplomy;
  • Organizatorzy zapewniają słodki poczęstunek oraz napoje dla uczestników i opiekunów.

W dniu konkursu należy dostarczyć opisaną płytę CD zawierającą podkład muzyczny w formacie AUDIO lub MP3.

Karty zgłoszeń należy dostarczyć drogą elektroniczną na adres: pastoralki@psp23.radom.pl do dnia 5 stycznia 2018 r.

Termin konkursu:  11 stycznia 2018 r.

Godzina rozpoczęcia konkursu:  1000

Uczestnicy proszeni są o zgłoszenie się o godzinie 930.

Regulamin konkursu

Karta zgłoszenia uczestnika

    Kategoria

    0 - 3 soliści0 - 3 zespoły4 - 6 soliści4 - 6 zespoły7 - 8 soliści7 - 8 zespoły

    Rodzaj akompaniamentu

    a'capellaorganygitaraplik muzyczny

    Publiczna Szkoła Podstawowa nr 23 im. Stefana Żeromskiego, 
    26 – 600 Radom, ul. Gajowa 60
    tel. +48 48 3665288, fax +48 48 3664191,
    https://psp23.radom.pl   mail:
    sekretariat@psp23.radom.pl

    error: Prosimy nie kopiować.